VRIEND WORDEN VAN STICHTING COPA BETEKENT….
HEEL VEEL VOOR ONS!

Mensen met een beperking (bijvoorbeeld verstandelijk, psychologisch of lichamelijk) vinden bij Stichting Copa een kans om op een normale manier actief te zijn in onze samenleving en werkende maatschappij. Met zorg worden zij begeleid in het vinden en uitvoeren van passend werk. Omdat ze dat ook graag zelf willen. Leven en werken als ieder ander. Alleen de kansen krijgen zij niet altijd. Wij helpen ze daarbij met werk op maat en ontspanningsactiviteiten. De overheid helpt ze daarbij met financiële steun, zoals via WMO,WLZ of PGB. Maar deze steun wordt gekort!

Wij worden steeds meer op onszelf geworpen als het gaat om financiële middelen en mogelijkheden. Steeds minder middelen worden vergoed door verzekeraars. Alleen het hoognodige. Wij van Stichting Copa doen er alles aan om zoveel mogelijk te geven. Zoals aankleding van onze werkruimten en het bieden van ontspanning-en sportmogelijkheden. Maar daar is geld voor nodig, kortom: vrienden die ons helpen! U kunt Vriend van Stichting Copa worden door ons met een bedrag te steunen. Als Vriend ontvangt u, naast een welkomstpakket, ook onze vriendenberichten, waarin u op de hoogte wordt gehouden van projecten en initiatieven.

WILT U ONZE VRIEND WORDEN?

Maak uw vriendschap kenbaar en mail uw gegevens naar info@stichtingcopa.nl