Onze trajecten
Stichting COPA is er voor jongeren en jongvolwassenen die ondersteuning zoeken op verschillende levensgebieden.
Ondersteuning op het gebied arbeidsmatige activiteiten, activering, training en opleiding met als doel re-integratie als dat mogelijk is.

Arbeidsmatige activiteiten
We bieden arbeidsmatige activiteiten passend bij de individuele wensen en mogelijkheden van de deelnemer. Hierbij ligt de focus op inzet van talenten, zelfvertrouwen en eigenwaarde. Deelnemers groeien naar een meer positief zelfbeeld en gaan meer openstaan voor activering en zelfontwikkeling.

Training en ontwikkeling
Op maat kijken naar wat de behoefte van de deelnemers. Op basis van de behoefte stellen we een persoonlijk ontwikkelplan op.

Re-integratie
Helaas is voor vele de drempel om bijvoorbeeld mee te doen op de arbeidsmarkt te groot. Bij ons verlagen we deze drempel door met jongeren en jongvolwassenen mee te gaan naar mogelijke werkplekken. We gaan in gesprek met potentiƫle werkgevers om kennis te maken en te zoeken naar eventuele mogelijkheden.

Opleidingen en cursussen
Wij kijken op maat en vraag wat wij kunnen organiseren. Voorbeelden hiervan zijn ondersteuning bij het behalen van een rijbewijs of las diploma.