We bieden individuele begeleiding. Na een kennismaking en een intake maken we een persoonlijk plan met iedere deelnemer.

Veilige omgeving
Onder professionele begeleiding creëren en bieden we een veilige omgeving waarin de jongeren en jongvolwassenen werken aan meer zelfvertrouwen en eigenwaarde. Dit doen we door de deelnemer intensief te begeleiden naar:

• een dagstructuur en -ritme
  • het stellen van persoonlijke (dag)doelen
  • het nemen van initiatief en verantwoordelijkheid
  • een positief zelfbeeld
  • zelfredzaamheid binnen de stichting en maatschappij

Uitdagende omgeving
Onder professionele begeleiding creëren en bieden we een uitdagende omgeving waarin we de talenten van de jongeren en jongvolwassenen stimuleren en verder ontwikkelen. Dit doen we door de deelnemer intensief te begeleiden in:

• het herkennen en inzetten van talenten binnen stichtingen, bedrijven, particulieren, zorginstellingen en verenigingen
  • de doorontwikkeling van talenten door het aanbieden en faciliteren van trainingen en opleidingen